پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

ويلا زير قيمت در شمال

۹ بازديد

شهر سرخرود به دليل استقبال بالاي گردشگران به يكي از بهترين مناطق توريستي و رفاهي تبديل شده است كه اين شهر را به منطقه اي مناسب براي خريد ويلا شهركي در شمال تبديل كرده است سرخرود يكي از زيباترين و پر گردشگرترين شهر هاي استان مازندران مي باشد كه شهر سرخرود با دارا بودن مراكز زيبا گردشگري و توريستي بازار هاي محلي و بازار ماهي زيبا و ديدني به شهري اكازيون تبديل كرده است .

اين ويلا در سرخرود داراي ملك مستقل و چهار ديواري است كه داراي زميني به مساحت 250 متر مربع و بنايي به مساحت 180 متر است كه شامل 3 اتاق خواب بزرگ و 3 مستر مي شود دارا بودن شهرك يكي از مهم ترين موارد در خريد ويلا سرخرود مي باشد كه اين ويلا شهركي سرخرود با دارا بودن نگهباني ۲۴ ساعته و كنترل در رفت و امد به يكي از موارد مورد پسند تبديل شده است .

قيمت اعلامي براي خريد اين ويلا شهركي شهر ساحلي تفريحي جنگلي و زيباي سرخرود 350 ميليون تومان اعلام شده است كه اين ويلا در سرخرود زيبا و فوق العاده كد ملك 11128 دارد ، توضيحات اضافه : پنجره هاي دو جداره . شهرك با نگهباني . درختكاري بلند . انشعابات وصل . محوطه سازي شده . موتور خانه . تراس بزرگ . كف پاركت .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.