سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

خريد ويلا ساحلي شهركي در سرخرود

۳۰ بازديد

ويلا شهركي ساحلي سرخرود: اين بناي ويلايي ساحلي سرخرود با حياط زياد در مجموعه ويلايي نشين با نگهباني دايمي و سند تك برگ داراي انشعابات كامل و جواز ساخت و پايان كار با بناي نوساز كليد نخورده در سمت ساحل به فروش مي رسد .
اين ويلاي ساحلي در شهر ساحلي سرخرود داراي ملك مستقل و چهار ديواري است كه داراي زميني به مساحت 105 متر مربع و بنايي به متراژ 130 متر است و  به قيمت 600  ميليون تومان براي فروش مي باشد .
كه در منطقه شهركي جنگلي ساحلي سرخرود تهراني نشين ويلا ساحلي سرخرود فوق العاده براي فروش اين سايت ويلا شهركي ساحلي سرخرود واگذار گرديده است اين ويلا با نماي  فوق العاده استثنايي حياط سازي شده به صورت زيبا و لاكچري در منطقه شهرك ساحلي سرخرود يكي از موارد مورد پسند خريد اقساطي مي باشد .
اين ويلاي شهركي لاكچري توريستي تفريحي رفاهي كه در شهر شهركي ساحلي سرخرود قرار گرفته است با كد ملك 1200 سال ساخت آن در سال 1394 به پايان رسيده است ويلايي شهركي ساحلي سرخرود نوساز و كليد نخورده كه در شهر توريستي تفريحي رفاهي ساحلي سرخرود قرار گرفته است كه يكي از عوامل خريد آسان براي ويلا هاي شيك و زيباي ساحلي سرخرود  نصب شده مي باشد ثبت رسيده است .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.