دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

خريد ويلا ساحلي دوبلكس در سرخرود

۳۱ بازديد

ويلا در شهر توريستي جنگلي تفريحي ساحلي در سرخرود براي فروش با شرايطي استثنايي براي پرداخت نقدي و اقساطي بلند مدت و كوتاه مدت در سايت ويلا شمال كه به مبلغ 650 ميليون تومان براي فروش قرار گرفته است قرار دارد .
 مساحت ملك ويلايي ساحلي در سرخرود توريستي 200 متر مربع و مساحت بناي ويلا ساحلي در سرخرود 170 متر اعلام شده است  مهمترين عامل خريد آسان و راحت در شمال كشور استان مازندران محيطي امن و آرام با ويوي فوق العاده و استثنايي مي باشد كه اين ويلا ساحلي در سرخرود با دارا بودن اين ويژگي و نزديكي به جاده اصلي به موردي فوق العاده براي خريد تبديل گشته است .
 نزديكي به مراكز فروشگاه هاي زنجيره اي خريد نماي بسيار فوق العاده و زيبا سقف كناف كف سراميك با كد ملك ساحلي در سرخرود 1202 سايت ويلا شمال تمام مدارك لازمه براي خريد امن و آسان و راحت را براي شما به ارمغان مي آورد .
 مدارك لازم ويلاساحلي در سرخرود از قبيل پروانه ساخت پايان كار و سند تك برگ شش دانگ كه عرصه و اعيان هم مي باشد توسط مالك ابراز گرديده است  داراي انشعابات كامل نصب شده ام از آب برق گاز كه براي فروش در سايت ويلا شمال ساحلي در سرخرود به ثبت رسيده است معاوضه نخواهد داشت .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.